Facebook
CIM Level-6 Diploma in

Professional & Digital Marketing 

Program Fee & Details
Ks Fees : 1,850,000 MMK
Starting Date : 29 June, 2025
Duration : 2 months
Schedule : Every Sunday and Monday (7:00 pm to 9:30 pm)
Hotline : 09250717166, 09250717167, 09250717168
CIM Level-6 Diploma in

Professional & Digital Marketing 

ဘာသာရပ်အကြောင်း

CIM Level 6 Diploma in Professional & Digital Marketing သည် ကမ္ဘာ့အဆင့်မီ Chartered Institute of Marketing (CIM) မှပေးအပ်သော အဆင့်မြင့် ဒီပလိုမာ တစ်ခု ဖြစ်ပြီး၊  Strategy and Planning ၊ Commercial Intelligence ၊ Brand Proposition ၊ AI Marketing  စသည့် ဘာသာရပ် (၄) ဘာသာဖြင့် လေ့လာရမည်  ဖြစ်သည်။

လုပ်ငန်း၏ ရည်မှန်းချက် များကို အောင်မြင်စွာ အကောင်အထည် ဖော်နိုင်သည့်  Marketing Manager တစ်ဦးအနေ ဖြင့် ထူးချွန်စွာ အလုပ်လုပ်နိုင်ရန် လိုအပ်သော အသိပညာ၊ ကျွမ်းကျင်မှုများနှင့် နားလည်သဘောပေါက်မှု များ ရရှိစေရန် အတွက်  လိုအပ်သော အသိပညာ၊ ကျွမ်းကျင်မှုနှင့် နားလည် သဘောပေါက်မှု များ ရရှိစေရန် ရည်ရွယ် ပါသည်။

ဘယ်သူတွေတက်ရောက်သင့်လဲ

  • Marketing Executives/Coordinators
  • Brand/Digital Marketing Managers
  • Sales & Marketing Team Leaders
  • Social Media Managers
  • Content Creators & SEO Specialists
  • ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းအတွက် ထိရောက်သော Digital Marketing Plan များ ရေးဆွဲလိုသူများ

CIM Diploma Level သို့ တက်ရောက်ခွင့်သတ်မှတ်ချက်မှာ IELTS Overall 6.5 ရရှိထားပြီး အောက်ပါ အချက်များမှ အနည်းဆုံး တစ်ခု ပြည့်စုံရပါမည်။ 

  • Marketing Certificate/Diploma ရရှိထားသူများ 
  • Marketing ပိုင်းတွင် ‌အနည်းဆုံး လုပ်သက် ၃ နှစ် ရှိသူများ 
  • အနည်းဆုံး နာရီ (၁၂၀) ရှိသော Marketing သင်တန်း တက်ရောက် ထားသူများ တက်ရောက် နိုင်ပါသည်။

**IELTS မဖြေဆိုရသေးပါက Strategy First မှ အင်္ဂလိပ်စာ စာမေးပွဲ ဖြေဆိုရန် လိုအပ်ပါသည်။

သင်ကြားမည့်ပုံစံ

အတန်းချိန် များကို သတ်မှတ်ထားသည့် ရက်နှင့် အတန်းချိန်အတိုင်း Online မှ Zoom application ဖြင့်အပတ်စဉ် တစ်ပတ် (၂) ရက် တက်ရောက်ပေးရပါမည်။

  • Zoom Discussion စမည့်ရက်   :
    29 June 2025
  • သင်တန်းချိန်   :
    Every Sunday and Monday (7:00 pm to 9:30 pm)
သင်ကြားမည့်ဆရာ/ဆရာမများ
U Aung Chit Khin

U Aung Chit Khin

U Aung Chit Khin

Founder/President, Strategy First Education Group, MBA (Nottingham)

U Aung Chit Khin

U Aung Chit Khin

U Aung Chit Khin

Founder/President, Strategy First Education Group, MBA (Nottingham)

Dr. Kyaw Naing Lynn @Jack

Dr. Kyaw Naing Lynn @Jack

Dr. Kyaw Naing Lynn @Jack

Chartered Marketer
MBA(Northampton,UK), MCIM(UK),
MBBS(UMMG)
BSc Hons Biomedical Sciences (Bradford,UK),

L7Postgraduate Diploma in Professional Marketing (CIM),

L6 Diploma in Professional Digital Marketing (CIM),

Dip in Research Studies (YUE)

Dr. Kyaw Naing Lynn @Jack

Dr. Kyaw Naing Lynn @Jack

Dr. Kyaw Naing Lynn @Jack

Chartered Marketer
MBA(Northampton,UK), MCIM(UK),
MBBS(UMMG)
BSc Hons Biomedical Sciences (Bradford,UK),

L7Postgraduate Diploma in Professional Marketing (CIM),

L6 Diploma in Professional Digital Marketing (CIM),

Dip in Research Studies (YUE)

U Aung Thura

U Aung Thura

U Aung Thura

B.S.B.A, Hawaii Pacific University

U Aung Thura

U Aung Thura

U Aung Thura

B.S.B.A, Hawaii Pacific University

U Aung Kyaw Oo

U Aung Kyaw Oo

U Aung Kyaw Oo

CPM (AMF Asia), M.A in Marketing (Coventry University, UK), Pg.Dip in Marketing (CIM, UK)

 

U Aung Kyaw Oo

U Aung Kyaw Oo

U Aung Kyaw Oo

CPM (AMF Asia), M.A in Marketing (Coventry University, UK), Pg.Dip in Marketing (CIM, UK)

 

သင်ကြားမည့်ဘာသာရပ်များ

Strategy and Planning

  • Understand the organisation’s priorities, purpose, direction and their impact on marketing strategy
  • Understand how insights drawn from marketing audits inform the marketing plan
  • Develop a strategic marketing plan to deliver an organisation’s objectives
  • Understand how to align supporting plans to the marketing plan in delivering marketing objectives.
  • Critically evaluate the results of measurements applied in plans to recommend continuous improvements  

Commercial Intelligence

  • Understand the metrics used to measure marketing performance
  • Understand how to manage marketing resources to meet marketing objectives
  • Understand how forecasting and financial techniques support the marketing budget

Brand Proposition

  • Understand how to develop propositions that differentiate the organisation
  • Understand how the brand supports the proposition  
  • Determine the factors that drive brand identity and strategy for success

AI Marketing

  • Identify the application of AI within marketing.  
  • Understand the challenges of AI within the business environment.  
  • Understand how to plan the utilisation of AI in marketing activities.  
သင်တန်းတက်ရောက်ရန်လိုအပ်ချက်များ
  • Marketing Certificate/Diploma ရရှိထားသူများ​
  • Marketing ပိုင်းတွင် ‌အနည်းဆုံး လုပ်သက် ၃ နှစ် ရှိသူများ​
  • အနည်းဆုံး နာရီ (၁၂၀) ရှိသော Marketing သင်တန်းတက်ရောက်ထားသူများ​
သင်တန်းကြေး

သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်

Fees: 1,850,000 MMK
Old Student Discount : 100,000 MMK
Referral Discount : 30,000 MMK
Strategy First Professional Diploma in Marketing and Brand Management တက်ရောက်ထားသူများအတွက် : 1,200,000 MMK
Strategy First Professional Diploma in Marketing and Sales Management တက်ရောက်ထားသူများအတွက် : 1,500,000 MMK
(PDMBM or PDMSM or ICMMktSSM) + CIM Package Fees – 2,435,000 MMK

သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံ

  • Online Payment များအားလုံးအတွက် % ထပ်ဆောင်းပေးရန်မလိုပါ

အရစ်ကျပေးသွင်းပုံ

One Time Payment Plan

100,000 MMK

Cash Back

2 Times Payment Plan

Monthly

2 Times

3 Times Payment Plan

Monthly

3 Times

4 Times Payment Plan

Monthly

4 Times

Warning Icon

မှတ်ချက် - ဆေးလိပ်၊ ဘီယာ၊ အရက်ကုမ္ပဏီများ၊ အချို့ MLM ကုမ္ပဏီများနှင့် ၎င်းတို့၏ဝန်ထမ်းများကို ဝန်ဆောင်မှုမပေးပါ။

အတန်းနှင့်ပတ်သက်ပြီး စုံစမ်းမေးမြန်းလိုပါက အောက်ပါ Form တွင်အချက်အလက်များဖြည့်သွင်းပေးခဲ့နိုင်ပါသည်။ ကျောင်းဘက်မှ ပြန်လည်ဆက်သွယ်ပေးပါမည်။

Plus