
![]() |
Starting Date | 17 May, 2025 |
![]() |
Duration | 9 months |
![]() |
Fees | 935,000 MMK |
![]() |
Schedule | Every Saturday (7:00 pm to 9:30 pm) |
ကုမ္ပဏီများအတွက် အရေးအပါဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မားကတ်တင်းအခြေခံ သဘောတရားများဖြစ်သည့် မားကတ်တင်း Planများရေးဆွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း နည်းဗျုဟာ များ ချမှတ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး customer များ လိုအပ်တဲ့ ထုတ်ကုန် များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ Brand Strategy ချမှတ်ပုံတွေ၊ Brand Management တည်ဆောက်ပုံ၊ Branding Plan ချမှတ်ပုံ၊အကဲဖြတ်ပုံတွေ စသဖြင့်ကိုယ်ရဲ့ Brand Positioning တွေ Statement တွေကိုထိရောက်သော Marketing နည်းဗျူဟာများ ချမှတ်ပြီး စားသုံးသူများနဲ့ ရေရှည်ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း စတဲ့ အကြောင်းအရာများနဲ့ ပတ်သက်ပြီး လေ့လာသင်ကြားရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
ထိုအပြင် ယခုစီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေမှာ ပိုမိုအရေးပါလာတဲ့Digital Strategy ရဲ့ ခေတ်ရေစီးကြောင်း နှင့် Digital Media တွေဖြစ်တဲ့ ဆိုရှယ်မီဒီယာတွေ၊ ဝက်ဆိုဒ်တွေ၊ အွန် လိုင်းရုပ်သံတွေသုံးပြီး Customer Engagement ကောင်းအောင်ပြုလုပ်ပုံတွေ၊ Market Information Research နဲ့ Digital Campaign လုပ်ဆောင်နည်းတွေကိုပါ သင်ယူနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။
ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှ ကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသော သင်ခန်းစာဗီဒီယိုများကို Moodle Website/ Application တွင် လေ့လာရမည်။ Lecture Note များကိုတော့ သင်ခန်းစာလေ့လာရမည့် Moodle Application/Website များမှတစ်ဆင့် Soft Copy များကို အခမဲ့ Download ရယူနိုင်ပါသည်။ Hard Copy များဝယ်ယူလိုပါကလဲ Print ထုတ်ပြီး ကျောင်းဘက်မှရောင်းပေးသွားပါမည်။
ကြိုတင်လေ့လာပြီးသော သင်ခန်းစာဗီဒီယိုများကို လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Face to Face workshop အတန်းချိန်များကိုတော့ သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း Online မှ Zoom application ဖြင့်အပတ်စဉ် တစ်ပတ် (၂) ရက် (သို့) (၁)ရက် တက်ရောက်ပေးရပါမည်။
What are you waiting for? Join our exclusive courses
Module - 1
Marketing Management
Various Concepts of Marketing
Elements of marketing environment
Customer and Business buyer behaviors
Marketing Research
Marketing information system
Business portfolio analysis models
Growth strategies
Designing Marketing Strategy
Integrated marketing mix
Marketing Plan
Product and services decisions
Product Life cycle management & New Product development process
Pricing Strategies
Sales & Distribution
Integrated marketing communication mix
Module - 2
Brand and Marketing Communication
Cultural, social, and psychological factors affecting consumer behaviour
Organisational buying behaviour
Research methods for marketing decision making
Branding principles
Brand equity
Brand strategy
Brand Identity
Brand architectures
Rejuvenate and repositioning brands
360 brand experience and plan
Brand communication campaign – DNNL
Brand Communications – advertising and sales promotion – DNLL
Integrated Marketing Communication Mix
Personal selling, direct marketing, PR - DNNL
Module - 3
Digital Marketing
Marketing in digital age
Online micro-environment
Digital Marketing strategies development
Digital Tools platform
Marketing mix in the digital era
Digital Tools for Customer Relationship Management – Digital Marketing Plan
Online Customer experience
Integrated marketing communications campaigns for digital media
B2B and B2C digital marketing practices
Module - 4
Ethics and Contemporary in Marketing
Business ethics and triple-bottom-line
Corporate social responsibility
CSR practices
Customer rights
Consumerism
Environmentalism
Social Criticism of Marketing
Sustainable Marketing
သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်
သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံ
စာမေးပွဲနှင့် အရည်အသွေးစစ်ဆေးခြင်း
စာမေးပွဲအနေဖြင့်ဘာသာရပ်ပေါ်မူတည်ပြီး Online Quiz MCQ + Assessment များဖြင့် ဖြေဆိုရပါမည်။ Assessment ဖြေဆိုရာတွင်ဘာသာရပ် Learning Outcome ပေါ်မူတည်ပြီး Assessment Type ကွာခြားမှုရှိပါမည်။ အတန်းတွင်း Activity များအနေဖြင့် Group အလိုက်၊ တစ်ဦးချင်းစီ (သို့) အဖွဲ့လိုက် Quiz, Assignment, Presentation များလည်းရှိပါမည်။
အရစ်ကျပေးသွင်းပုံ
10%
Cash Back
Monthly
2 Times
မှတ်ချက် - ဆေးလိပ်၊ ဘီယာ၊ အရက်ကုမ္ပဏီများ၊ အချို့ MLM ကုမ္ပဏီများနှင့် ၎င်းတို့၏ဝန်ထမ်းများကို ဝန်ဆောင်မှုမပေးပါ။
Please leave us your information and we'll contact you later.