
![]() |
Starting Date | 17 May, 2025 |
![]() |
Duration | 6 Months |
![]() |
Fees | 935,000 MMK |
![]() |
Schedule | Every Saturday and Friday (7:00 pm to 9:30 pm) |
Sales ဝန်ထမ်းများ၏ တာဝန်ဝတ္တရားများ၊ လူမှုဆက်ဆံရေး၊ ရောင်းဝယ်မှု နည်းဗျူဟာများနှင့် ကျွမ်းကျင်အောင်မြင်သော ဖြန့်ချိရေး ရရှိအောင် လုပ်ဆောင်နိုင်မည့် အဓိကအချက်အလက် များ၊ သက်ဆိုင်ရာ ဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်ပြီး လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ရပုံ စသည်တို့ကို လေ့လာသင်ယူရမည် ဖြစ်ပါသည်။ Sales သမားများတွေ့ကြုံရသော အခက်အခဲများနှင့် ထိုအခက်အခဲ များကို ကျော်လွှားပြီး ရောင်းအားများ နဲ့ စွမ်းဆောင်ရည် တိုးမြင့်အောင်လုပ်ဆောင်ခြင်း နည်းလမ်းများကို သင်ကြားရမည် ဖြစ်ပါသည်။ ကုမ္ပဏီများအတွက် အရေးအပါဆုံး အခန်းကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ မားကတ်တင်းအခြေခံ သဘောတရားများဖြစ်သည့် မားကတ်တင်း Planများရေးဆွဲခြင်း၊ မားကတ်တင်း နည်းဗျုဟာ များ ချမှတ်ခြင်း၊ ဈေးကွက်လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်ပြီး customer များ လိုအပ်တဲ့ ထုတ်ကုန် များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ စားသုံးသူများနဲ့ ရေရှည်ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း စတဲ့ အကြောင်းအရာများနဲ့ ပတ်သက်ပြီးလည်း လေ့လာသင်ကြားရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှ ကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသော သင်ခန်းစာဗီဒီယိုများကို Moodle Website/ Application တွင် လေ့လာရမည်။ Lecture Note များကိုတော့ သင်ခန်းစာလေ့လာရမည့် Moodle Application/Website များမှတစ်ဆင့် Soft Copy များကို အခမဲ့ Download ရယူနိုင်ပါသည်။ Hard Copy များဝယ်ယူလိုပါကလဲ Print ထုတ်ပြီး ကျောင်းဘက်မှရောင်းပေးသွားပါမည်။
ကြိုတင်လေ့လာပြီးသော သင်ခန်းစာဗီဒီယိုများကို လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Face to Face workshop အတန်းချိန်များကိုတော့ သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း Online မှ Zoom application ဖြင့်အပတ်စဉ် တစ်ပတ် (၂) ရက် (သို့) (၁)ရက် တက်ရောက်ပေးရပါမည်။
What are you waiting for? Join our exclusive courses
Module - 1
Marketing Management
Various Concepts of Marketing
Elements of marketing environment
Customer and Business buyer behaviors
Marketing Research
Marketing information system
Business portfolio analysis models
Growth strategies
Designing Marketing Strategy
Integrated marketing mix
Marketing Plan
Product and services decisions
Product Life cycle management & New Product development process
Pricing Strategies
Sales & Distribution
Integrated marketing communication mix
Module - 2
Distribution and Sales Force Management
The need of marketing channels
Importance of channel partners
Distribution and channel partners
Managerial efficiency in the distributive organization
Different motivation of organizational buyers
Sales strategies and Sales promotion
Source of recruitment and method of communication
Motivation theories in selling
Organizing sales training programs
Forecasting techniques
Sales Budget
Sales force evaluation
Module - 3
Effective Selling and Customer Service
Personal Selling Principles
Customer and business customer behavior
Responsibility and the preparation in Professional sales personnel
7-step Selling Process
Technology in the selling process
Emotional Intelligence
Customer Service Principles
Complaint Handling & Service Recovery
Sales SOPs and processes using service design
Module - 4
Ethics and Contemporay Issues in Marketing
Business ethics and the triple-bottom-line
Concept of corporate social responsibility
Identify CSR practices
Consumer rights, consumerism, environmentalism and major social criticisms of marketing
Fundamental of ethical principles in marketing
Concept of sustainable marketing
သင်တန်းကြေးအသေးစိတ်
သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံ
စာမေးပွဲနှင့် အရည်အသွေးစစ်ဆေးခြင်း
စာမေးပွဲအနေဖြင့်ဘာသာရပ်ပေါ်မူတည်ပြီး Online Quiz MCQ + Assessment များဖြင့် ဖြေဆိုရပါမည်။ Assessment ဖြေဆိုရာတွင်ဘာသာရပ် Learning Outcome ပေါ်မူတည်ပြီး Assessment Type ကွာခြားမှုရှိပါမည်။ အတန်းတွင်း Activity များအနေဖြင့် Group အလိုက်၊ တစ်ဦးချင်းစီ (သို့) အဖွဲ့လိုက် Quiz, Assignment, Presentation များလည်းရှိပါမည်။
အရစ်ကျပေးသွင်းပုံ
10%
Cash Back
Monthly
2 Times
မှတ်ချက် - ဆေးလိပ်၊ ဘီယာ၊ အရက်ကုမ္ပဏီများ၊ အချို့ MLM ကုမ္ပဏီများနှင့် ၎င်းတို့၏ဝန်ထမ်းများကို ဝန်ဆောင်မှုမပေးပါ။
Please leave us your information and we'll contact you later.