🎓ICM Single Subject Diploma in Customer Service (Online) ဖေဖော်ဝါရီလ တန်းခွဲသစ်အတွက် အပ်နှံနိုင်ပါပြီ။

ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ၊ လုပ်ငန်းခွင်မှ မန်နေဂျာများ၊ Executives များအတွက် Strategy First University တွင် Customer Service ဘာသာရပ် ဖွင့်လှစ်ပါတော့မည်။

မိမိတို့လုပ်ငန်း၏ ဝယ်ယူသူဖောက်သည်များကို ပိုမိုကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှုများပေးနိုုင်ရန် နှင့် လုပ်ငန်းတွင်းမှ ဝန်ထမ်းများ၊ ဝန်ထမ်းအချင်းချင်း တစ်ဦးကို တစ်ဦး ကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှု များပေး၍ လုုပ်ငန်းတွင်း ပိုမိုကောင်းမွန်အောင်ဆောင်ရွက် နိုင်စေရန်အတွက် တက်ရောက်သင့်သော ဘာသာရပ်တစ်ခုဖြစ်ပါသည်။

 

ICM Single Subject Diploma in Customer Service (Online) ဘာသာရပ်တွင် သင်ကြားမည့် ခေါင်းစဉ်များ

• Importance of customer service

• Understanding customer satisfaction

• Challenges of Customer Service

• Understanding expectations

• Problem solving process and strategies

• Negotiation Skills

• Management and Strategy

• Empowerment

• Communications in Customer Service

• Managing Difficult Customers

• Coping with Challenging Customers

• Motivation and Leadership

• Leadership in Customer Service

• Customer Retention Strategies

• Service Focus on the Customer

• Delivering and Performing Service စသည်တို့ကို သင်ကြားပေးသွားမည်ဖြစ်သည်။

 

သင်ကြားမည့်ပုံစံ -

💻 “သင်ခန်းစာများကို Online သီးသန့်ဖြင့် သင်ကြားပေးသွားမည် ဖြစ်သည်။”

၁။ ဆရာကြီး၊ဆရာမကြီးများမှကြိုတင်ရိုက်ကူးထားသော သင်ခန်းစာဗီဒီယိုများကို Website/ Moodle application တွင် လေ့လာရမည်။

၂။ ကြိုတင်လေ့လာပြီးသော ဗီဒီယိုသင်ခန်းစာများကို လက်တွေ့ပိုင်းဆိုင်ရာ လေ့ကျင့်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် Face to Face workshop အတန်းချိန်များကိုတော့ သတ်မှတ်ထားသည့်အတန်းချိန်အတိုင်း Online မှ Zoom application ဖြင့်အပတ်စဉ် တစ်ပတ်(၁)ရက် တက်ရောက်ပေးရပါမည်။

 

💳 သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ

*သင်တန်းကြေးများကို (၂)ကြိမ် အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။

*သင်တန်းကြေးကို အထူးအဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်

• Wave Money

• KBZ Pay

• AYA Pay

• Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

* ငွေပေးချေပြီးသော Screenshot ကို Strategy First University Facebook Page Messenger သို့ပေးပို့ရပါမည်။

* Payment Screenshot လက်ခံရရှိပြီးပါကသင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက် လုပ်ဆောင်ချက်များကို အသေးစိတ် ပြန်လည်ပို့ပေးသွားပါမည်။

 

ဖုန်းနံပါတ် -  

☎️  09-250717166 သို့ ဆက်သွယ် ဆွေးနွေးနိုင်ပါသည်။

* မူရင်းသင်တန်းကြေး - ၃၉၅,၀၀၀ ကျပ်

* ယခု Online သင်တန်းကြေး - ၁၈၉,၅၀၀ ကျပ်

* Old Student Discount - ၂၀၀၀၀ ကျပ် (Save)

* Referral Discount - ၁၀၀၀၀ ကျပ် (Save)

* SFUx Certificate in Customer Service ကျောင်းသားဟောင်းများအနေဖြင့် ICM Single Subject Diploma in Customer Service အတန်းကို  တက်ရောက်ပါက SFUx မှ certificate ဘာသာရပ်တစ်ခုကို Discount ရရှိပါမည်။