🎓 ICM Single Subject Diploma in Customer Service 

📖 ဘာအကြောင်းအရာတွေသင်ရမလဲ
Customer တွေရဲ့ ယုံကြည်မှု နဲ့ အမြဲဆက်လက် အားပေးမှုကို ရရှိရန် အတွက် ကုမ္ပဏီတွေအနေနဲ့ သူမတူတဲ့ အရာများကို ပေးစွမ်းနိုင်ရမှာဖြစ်ပါသည်။ ဒီလိုပေးစွမ်းရာမှာ Customer service ကောင်းမွန်ခြင်းက Customerများကို အကောင်း ဆုံးသော ဆွဲဆောင်နိုင်မယ့် နည်းလမ်း တစ်ခုဖြစ်ပါသည်၊ သည့်အတွက် service ပေးရာမှာ customer များရဲ့ လိုအပ်ချက် ကိုသိရှိပြီး၊ အကောင်းဆုံးသောservice ကိုပေးနိုင်ရန်အတွက် လေ့လာထားဖို့လိုအပ်ပါသည်။Service ကောင်းမွန်ခြင်းဟာ ကုမ္ပဏီတစ်ခုရဲ့ ကုန်ပစ္စည်း သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုရဲ့ ရောင်းအားကိုလည်းကောင်းမွန်စေသည့်အတွက် အမှန်တကယ်အရေးပါသော ကဏ္ဍတစ်ရပ်ဖြစ်ပါသည်။

👥 ဘယ်လို လူတွေ တက်ရောက်သင့်သလဲ
Customer များကိုဘယ်လိုထိန်းသိမ်းရမည်၊ customer များရဲ့ မျှော်မှန်းချက်များကိုနားလည်ခြင်း၊ customerများစိတ်ကျေနပ်မှု ရစေရန် အတွက်မည်သို့စီမံခန့်ခွဲရမည်တို့ကို Customer Service တန်းတွင်သင်ကြားရမည်ဖြစ်ပြီး၊ မိမိတို့လုပ်ငန်း၏ ဝယ်ယူသူဖောက်သည်များအား ပိုမို ကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှုများပေးနိုင်ရန်လေ့လာရမည် ဖြစ်သောကြောင့် ကိုယ်ပိုင်လုပ်ငန်းရှင်များ၊ လုပ်ငန်းခွင်မှ မန်နေဂျာများ၊ sales person များ နှင့် retail sector တွင် လုပ်ကိုင်နေသူများ တက်ရောက်သင့်သော ဘာသာရပ် တစ်ခုဖြစ်ပါသည်။

📖 ICM Single Subject Diploma in Customer Service ဘာသာရပ်တွင် အသေးစိတ်သင်ကြားရမည့် ခေါင်းစဉ်များ

• Importance of customer service
• Understanding customer satisfaction
• Challenges of Customer Service
• Understanding expectations
• Problem solving process and strategies
• Negotiation Skills
• Management and Strategy
• Empowerment
• Communications in Customer Service
• Managing Difficult Customers
• Coping with Challenging Customers
• Motivation and Leadership
• Leadership in Customer Service
• Customer Retention Strategies
• Service Focus on the Customer
• Delivering and Performing Service

 

ကြာမြင့်ချိန်

ICM Single Subject Diploma တစ်ခုအတွက်တစ်ပတ်ကို (၁) ရက်တက်ရောက်ရမှာဖြစ်ပြီး သင်ယူမှုကာလ (၃) လခွဲကြာမြင့်ပါမည်။

 

စာမေးပွဲကြေး

Exam Fees – 110 USD နှင့်ညီမျှသောမြန်မာငွေကျပ်။

(ICM ဘက်မှစာမေးပွဲကြေးအပြောင်းလဲရှိပါကပြောင်းလဲကောက်ခံပါမည်။)

ICM စာမေးပွဲဝင်ရောက်ဖြေဆိုအောင်မြင်ပါက Institute of Commercial Management (ICM, UK) မှ ပေးအပ်သော Single Subject Diploma ရရှိပါမည်။

 

သင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက်လိုအပ်ချက်များ

✔️အသက်(၁၈)ပြည့်ပြီးသူဖြစ်ရပါမည်။

✔️ပညာအရည်အချင်း (၁၀)တန်းအောင်မြင်ပြီးသူ (သို့မဟုတ်) ဘွဲ့တခုခုရပြီးသူ ဖြစ်ရပါမည်။

 

💳 သင်တန်းကြေးပေးသွင်းပုံများ

*သင်တန်းကြေးများကို (၂)ကြိမ် အရစ်ကျခွဲသွင်းနိုင်ပါသည်။

*သင်တန်းကြေးကို အထူးအဆင်ပြေသော Online ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သည့်

• Wave Money

• KBZ Pay

• AYA Pay

• Mobile Banking (AYA, KBZ, CB, Yoma) များဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးသွင်းနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။

* ငွေပေးချေပြီးသော Screenshot ကို Strategy First University Facebook Page Messenger သို့ပေးပို့ရပါမည်။

* Payment Screenshot လက်ခံရရှိပြီးပါကသင်တန်းတက်ရောက်ရန်အတွက် လုပ်ဆောင်ချက်များကို အသေးစိတ် ပြန်လည်ပို့ပေးသွားပါမည်။

 

ဖုန်းနံပါတ် -

 ☎️   09-250717166 ~ 67 ~ 68 သို့လည်း ဆက်သွယ်ပြီးဆွေးနွေးနိုင်ပါသည်။

 

* Online သင်တန်းကြေး - ၂၉၅,၀၀၀ ကျပ်

* Old Student Discount - ၂၀၀၀၀ ကျပ် (Save)

* Referral Discount - ၁၀၀၀၀ ကျပ် (Save)