280000 Kyats

Free (Text Book Fees)

Start Date : June

End Date : November

Schedule : TBC

Duration : 5.5 Months

Class Code : SICM-CS-02-01

Place : Sule Teaching Center Yangon,

Lecturer : U Myo Htet Naing - M. Com, B. Com (Hons, YIE),



ဘာသာရပ်မှာ ဘာတွေသင်မှာလဲ?

ICM Single Subject Diploma in Managing for Service Excellence ဘာသာရပ်တွင် သင်ကြားမည့် ခေါင်းစဉ်များမှာ-
• Importance of customer service
• Understanding customer satisfaction
• Challenges of Customer Service
• Understanding expectations
• Problem solving process and strategies
• Negotiation Skills
• Management and Strategy
• Empowerment
• Communications in Customer Service
• Managing Difficult Customers
• Coping with Challenging Customers
• Motivation and Leadership
• Leadership in Customer Service
• Customer Retention Strategies
• Service Focus on the Customer
• Delivering and Performing Service

ဒီသင်တန်းကိုုဘယ်သူတွေတက်သင့်သလဲ?

မိမိတိုု့လုုပ်ငန်း၏ ဝယ်ယူသူဖောက်သည်များကိုု ပိုုမိုုကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှုများပေးနိုုင်ရန် နှင့် လုုပ်ငန်းတွင်းမှ ဝန်ထမ်းများ၊ ဝန်ထမ်းအချင်းချင်း တစ်ဦးကိုု တစ်ဦး ကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှု များပေး၍ လုုပ်ငန်းတွင်း ပိုုမိုုကောင်းမွန်အောင်ဆောင်ရွက် နိုုင်စေရန်အတွက် တက်ရောက်သင့်သော ဘာသာရပ်တစ်ခုုဖြစ်ပါသည်။

Institute of Commercial Management (UK) မှ စစ်ဆေးသော စာမေးပွဲကို အောင်မြင်ပါက ICM Single Subject Diploma in Managing for Service Exellence   ရရှိမှာဖြစ်ပါသည်။

Exam & registration fees (110 USD နှင့် ညီမျှသော မြန်မာငွေကျပ်) ပေးသွင်းရမည်။

Professinal Certificate Course ဘာသာရပျမြား
1. OBM Social Media Marketing
2. OBM Level 1 Certificate in Entrepreneurship/New Venture Creation
3. Six Sigma
4. 21st Century Leadership Skills
5. E-Commerce

Online Registration Discount - 100,000 ks

Program Fees   - 465,000 ks

Promotion Fees - 365,000 ks